Zoeken in deze blog

zaterdag 29 oktober 2016

kruissteekmiekes oktober 2016

Fijn om weer eens bij elkaar te zijn, lekker handwerken, een leuke babbel en natuurlijk cake, lekkere cake gebakken door Marleen en dit speciaal om haar niewste kleinkind te verwelkomen.





De dames ijverig aan het werk , gelukkig had ik mijn hulplijn (Rita) bij want ik was mijn fotottoestel en gsm vergeten

Ik had mijn nieuwe muts bij, was nog niet volledig af

mooi toch, mijn muts

en dit is mijn nieuwe sjaal

en dan speelde ik nog eens als model voor de prachtig kous  van Rita
de avond vloog voorbij, tot de volgende keer dames
groetjes
Micheline

2 opmerkingen:

  1. Leuke muts, zo kleurrijk! En grappig, op die 2de foto staan alle handen bijna exact hetzelfde tijdens het breien. Wat fijn dat jullie met zoveel zijn om samen te handwerken! Gezellig!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was weer keitof zoals elke keer! Je muts is geweldig en ook de sok staat je goed, je bent een prima model!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen