Zoeken in deze blog

vrijdag 7 oktober 2016

cactus haken

Ik kon het natuurlijk niet laten, zag deze cactus en dacht bij mijn eigen, mooi cadeautje voor Ty Jack of voor zijn mama, ben uitgenodigd op de babyborrel en i.p.v. een bloemetje, een cactus.
Voor de suikerbonen had oma Hélène allemaal klein cactusjes gehaakt en daarom blijf ik verder borduren ( eigenlijk haken) op dit thema.


een paar foto's van dit mooie exemplaar, ik heb hem gemaakt met het garen dat ik in huis had namelijk Stone Washed van Scheepjes in twee kleuren groen , want ik had maar één bolletje van ieder,  kleuren rood en roos voor de bloemtjes en voilà mijn cactus kussen, wanneer je dikkere wol neemt wordt het kussen ook groter, de kruissteek op het kussen is mijn idee
Het patroontje vond ik hier
groetjes
Micheline


4 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! En een heel goed idee: die kruissteekjes. Een echte kruissteekmieke-cactus :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! En helemaal in het thema :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gevonden, die kruissteek! Zo ziet hij er wat stekeliger uit!
    En een superleuk cadeautje, die ga ik onthouden en misschien wel 'stelen' van je :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen