Zoeken in deze blog

zondag 22 mei 2016

achterlatertjes

Gisterenavond een paar achterlatertjes gehaakt, ik dacht doe mee aan de hype van de Rode Duivels.
In  Belgische driekleur maakte ik deze bloemekes en maakte er een sleutelhanger van een geluksbrenger in de vorm van een voetbal en voilà hier zijn ze


simpel en toch mooi, nog even een kaartje erbij en ze zijn klaar om ergens achtergelaten te worden












eentje werd er achtergelaten aan het stadhuis van Tienen
de tweede aan het monumentje in de heldensquare in Tienen
en het derde gewoon meegegeven aan een jongen die daar juist passeerde en ik hoorde hem roepen "oma ziet eens wat ik gekregen heb van die madam"
mijn dag kan niet meer stuk
groetjes
Micheline


2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je hier aan mee doet!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi! Supertof! Fijn hé, als je iemand blij kunt maken met zoiets :-) En ja, voetbal... Misschien bezwijk ik ook nog en haak nog iets om te supporteren...
    Fijn week gewenst,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen