Zoeken in deze blog

vrijdag 19 februari 2016

South Bay sjaal in nieuwste Fenna garen

Vrijdags ga ik meestal naar de markt in Tienen, een kleine markt waar ik meestal mijn inkopen doe voor brood en vlees en groeten, maar eerst ben ik naar de Wibra geweest en tot er was nieuw Fenna garen binnen. Deze keer met een zilveren draadje en omdat ik voor mijn jongste zus een sjaal haakte , wilde ik ook voor mijn oudste zus er ééntje haken in ongeveer dezelfde kleuren,

 mooi pakje

 eens een ander boordje gehaakt


en natuurlijk ook mijn eigen knoopje













hier is hi, ik vind hem zeer mooi, zeer feestelijk

Ik  kwam wel tot  de vaststelling dat ik van Stylecraft -  Cabaret juist htezelfde garen had
Op de foto ziet je dat er geen verschil is , op de label staat
Stylecraft:  98% Premium Accrylic 2% polyester
                   230 meter
                   made in Turkeye
Fenna ;  98% pre pac 2% metallic
              240 meter
              geproduceerd in Turkije

prijs Stylecraft €6.25
        Fenna €2.29

nu ben ik eens gaan kijken naar het aanbod en de kleur die in de Wibra zijn, zijn juist dezelfde als die bij Stylecraft

maar wat een prijsverschil, bijna €4.00
groetjes
Micheline

ter info:
patroon SouthBay sjaal
materiaal Fenna garen van bij de Wibra (gekocht op vrijdag 12 februari)
haaknaald 5

4 opmerkingen:

  1. Dat garen haakt zo fijn en is lekker zacht.
    Ik had er ook al eens aan getwijfeld toen ik het in de winkel zag liggen, maar dat het echt zo is, dat zie ik nu. Hoe worden we toch voor de gek gehouden.

    Je omslagdoek is in elk geval heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sjaal! Maar kun je nagaan hoe goed je moet opletten bij het kopen van garen... € 4,-.... het is toch te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem gisteren in het echt en hij ziet er geweldig uit! Lekker groot en zacht, heerlijk om dragen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en sommigen maar zeuren dat duur garen betere kwaliteit is hahahah

    BeantwoordenVerwijderen