Zoeken in deze blog

dinsdag 8 december 2015

Merry

en sinds gisteren is Merry mijn poppenfamilie komen vergroten, ook nu is het mij gelukt om er ééntje te bemachtigen

een pracht van een muis en ze voelt zich al helemaal thuis

 even uitrusten in de zetel
 en dan mijn vriendin Octavia opzoeken
geboren 5 november 2015











                                                                                                                                                                                                                                           Merry  had al vroeger bij ons kunnen zijn , ik ben gisteren het pakje gaan afhalen in het postkantoor, de postbode was verleden week langs geweest maar wij waren niet thuis
vorige week namen wij afscheid van mijn oudste broer Alex, hij werd 73 jaar,

groetjes
Micheline

3 opmerkingen:

  1. oprechte deelneming. sterkte in deze moeilijke periode.. weet wat het is, gisteren pas mijn papa afgegeven..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beste Marleen, mijnoprechte deelneemingbij het overlijdenvanje vader,moeilijke periode ditafscheid nemen van wie je dierbaar is,
    veelsterkte
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beste Marleen, mijnoprechte deelneemingbij het overlijdenvanje vader,moeilijke periode ditafscheid nemen van wie je dierbaar is,
    veelsterkte
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen