Zoeken in deze blog

donderdag 31 december 2015

Happy New Year - gehaakte rendierhoofdjes

Dit is mijn laatste blogje van dit jaar, kan bijna niet anders want het is ook de laatste dag van 2015
Hierbij mijn beste wensen voor het nieuwe jaar


meer moet dit niet zijn, lichtbak kocht ik voor mijn echtgenoot zijn verjaardag en nu kan ik dit ook gebruiken voor andere doeleinden, dit is met licht

en dit is zonder licht,
neen ,  deer is juist geschreven, daarom een gehaakte versie ernaast en omdat ik ook mijn kaartjes met nieuwejaarswensen zo gemaakt had heb ik deze er bij gestoken, en met pritt vastgezet op het woord deer



laatste afgewerkte haakwerkjes van 2015


in een glaasje meteen theelichtje in het midden ( voor alle veiligheid  eentje met een batterijtje)
voor al mijn volgers  wens ik een gezond en cratief jaar toe
groetjes en tot volgende jaar
Micheline

patroon rendierhoofdje van "wolplein.nl"
gemaakt met "catania"

3 opmerkingen:

  1. Heel leuke rendierhoofdjes, hangt hier nog te pronken ! Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Micheline,
    Wil je s.v.p. je spam controleren? Ik wacht al een hele tijd op een antwoord van jou over de haakrollen. Ik kan zo niet beginnen.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je mailtje. Ik heb je een antwoord gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen