Zoeken in deze blog

woensdag 4 november 2015

Octavia

eindelijk heb ik er ééntje, lang moeten wachten, heb dikwijls geprobeerd en nu ineens is het mij gelukt
hier is ze dan , haar naam Octavia geboren 22 oktober 2015


gekomen met de post
geboortebewijs werd meegestuurd


hier heeft ze al een plaatsje in de zetel, voor het moment staat ze op mijn bureau, want met twee honden in huis moet ik het toch wel ergens zetten waar ze niet aankunnen
al een paar jaar ben ik fan van "Green Rabbit Designs", ik wilde ook zo wel een konijntje maken, maar deze dame maakt iedere maand een paar van deze konijntjes die ze dan via Etsy verkoopt
Nu éénmaal in de maand op een bepaald uur zet ze deze konijntjes in haar winkeltje op Etsy
heb al een verschillende keren geprobeerd maar iedere keer te laat, je moet vlug zijn want op een paar minuten zijn ze weg, maar nu heb ik eindelijk een konijntje en ik ben er superblij mee, ga nog wel eens proberen om een muisje of een vosje te kopen, want ondertussen maakt ze die ook
groetjes en ga maar eens kijken op deze blog
Micheline

2 opmerkingen:

  1. Wat is Octavia een schatje! Kan best geloven dat je zo eentje wou en nu is het je gelukt! Hier moet je echt wel zorg voor dragen, zeker met je 2 honden in huis. Benieuwd of je het muisje of het vosje nog zal maken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ik zal eens zoeken, je hebt geen directe link in je blog staan, geloof ik.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen