Zoeken in deze blog

vrijdag 12 juni 2015

prinsessenkleed deel 2

wat was ik blij vandaag, de postbode had post bij voor mij , een pakje en ja hoor daar is het zo begeerde kleed
voor een prinses? neen voor een koningin !
ik laat jullie niet langer wachten

en wat vinden jullie ervan, echt zoals onze koningin Mathilde, met sjerp en kroon
creatie van het huis CreAlyt, gemaakt door Alyt Vlieg
prachtig, wat zullen mijn kleindochters blij zijn, ik ben het in ieder geval
wat dachten jullie, wat gaat zij met zo een jurk doen?
en om de garderobe nog wat uit te breiden had ik nog een paar rokjes en een kleedjes besteld, in ieder geval bedankt Alyt voor het prachtige werk
groetjes
Micheline

9 opmerkingen:

  1. Je hebt ons mooi voor de gek gehouden. Ik dacht toch echt dat er een jurk voor jezelf in de maak was.
    Je kleinkinderen zullen er vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk dat mijn kleinkinderen er ook heel tevreden zullen mee zijn! dank je!

      Verwijderen
  2. Haha, dat had ik ook niet verwacht :-) Wel heel erg mooi trouwens! Het ziet er prachtig uit!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik had even je berichtjes over een prinsessenkleed gemist. Ik vind het fijn dat je zo blij bent met de Mathilde outfit. En met de rest. Ik heb het weer met plezier gemaakt. Ik hoop dat je kleindochters net zo blij zijn.
    Groeten, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je voor je mooie creatie!
      mijn kleindochters gaan er denk ik wel heel erg blij mee zijn!

      Verwijderen
  4. Oei, het vorige blogje had ik ook gemist, maar ik kan zeggen dat je de perfecte createuse uitkoos voor het prinsessenkleed! Alyt kan supergoed overweg met stofjes, naald en draad enzovoort. Zij kan ALLES maken voor barbies, je kan het zo gek niet bedenken. Je kleindochters zullen in de hemel zijn met deze setjes!
    Ook ik won ooit een prachtig kleedje met een give away bij haar.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je!
      mijn kleindochters gaan er denk ik wel heel erg blij mee zijn!
      natuurlijk ook heel veel dank aan Alyt zoals ik ook al had vermeld in het bericht!

      Verwijderen
  5. ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen