Zoeken in deze blog

donderdag 11 juni 2015

Prinsessenkleed deel 1

Al jaren droom ik van een prinsessenkleed, en waar is de beste plaats of wie is de beste couturier om deze te maken , bij Edouard Vermeulen  van het huis Nathan.
Jullie zullen wel denken , waarom heeft ze een prinsessenkleed nodig?
Nodig, echt niet, maar ik droom er al jaren van, daarom trok ik mijn stoute schoenen aan en belde naar de heer Vermeulen. Zeer vriendelijke mijnheer, maar hij kon mij niet helpen wegens exclusiviteit voor het koningshuis, maar hij gaf me wel een naam door van één van zijn medewerkers.
Dus nam ik contact op met die dame, en na een paar gesprekken werd een afspraak gemaakt en is de jurk in de maak,
Ik ben echt benieuwd naar het resultaat!!!!
Groetjes
Micheline

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. je zal het resultaat wel zien in het bericht 'prinsessenkleed deel 2'.
      ik laat je alvast in alle spanning afwachten!
      laat zeker ook een berichtje achter bij de foto's om te zeggen wat je er van vindt!

      Verwijderen