Zoeken in deze blog

zaterdag 27 december 2014

kruissteekmiekes december 2014

maandag was het de laatste keer van dit jaar dat wij samen kwamen om te handwerken, was weer een gezellige avond, veel te kort,er werd gebreid en gehaakt en vele dames haken nog granny squares voor de regenboogdekens en ik stopte de hele avond draadjes in en gisterenavond was de laatste avond dat ik draadjes heb ingestopt
helaas was ik mijn fototoestel vergeten, maar vermits ik de lapjes mee naar huis had genomen laat ik jullie deze foto's zien

 bovenaanzicht

 detailfoto

 de hoogste toren in felroze 33 lapjes
in totaal zijn het 231 gehaakte lapjes, deze zijn nu klaar om naar Gerda te gaan die daar dan regenboogdekens gaat van maken
dikke proficiat aan mijn kruissteekmiekes
nu nog de gebreide lapjes, zijn er niet zoveel , alhoewel.......volgende keer laat ik jullie deze zien,
groetjes
Micheline

8 opmerkingen:

  1. Amai, de miekes hebben hard gewerkt, maar ze durven niet anders denk ik met zo'n strenge juffrouw die achter hun veren zit :-) Dit worden vast en zeker prachtige warme dekens.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, als het er op neerkomt ben ik nu ook weer niet zo heel streng hoor :)
      ik kan er wel een hele plezante en een grappige boel van maken!

      Verwijderen
  2. Wat een werk! Wordt vast héél mooi :)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Micheline
    Heel erg bedankt voor de uitnodiging in Kumtich.
    Jammer genoeg valt het samen met de naailes die ik volg (dat is elke maandagavond...)
    Groetjes
    Anneleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is spijtig dat je er niet bij kon zijn :(
      er komt vast wel nog een keer dat het wel gaat lukken om te komen...

      Verwijderen