Zoeken in deze blog

woensdag 1 januari 2014

2014 mijn eerste giveaway van dit jaar

Gelukkig nieuwjaar gewenst van mij en mijn echtgenoot, ik wens jullie een goede gezondheid en vooral een creatief jaar, en om dit jaar goed te beginnen doe ik een giveaway van mijn eerste popje Flavie,
mag ik ze aan u voorstellen

Happy new year from me and my husband, I wish you good heath and especially a creative year and off to a great start I am doing a give away of my first doll Flavie
May I introduce to you:

jaja, ik zie dat wel zitten denkt onze  Frakke, zo een popje!
ik heb ze vlug weggezet , want hij is gek op mij popjes en beertjes
dus als ik 50 volgers heb zal ik mijn eerste Flavieke onder hen verloten

I see that now Frakke thinks, yes I have a doll! I have put the doll away.
So when I have 50 followers I will raffle off the doll.



speciaal voor mijn Amerikaanse kleinkinderen  schrijf ik nu mijn teksten in het Engels
groetjes
Micheline

7 opmerkingen:

  1. Beste wensen voor 2014
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook de beste wensen. Wat schattig hond en pop bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. <Ook beste wensen voor jullie! Misschien ook eraan denken dat de mensen zich moeten inschrijven voor je give away en lid moeten zijn van je blog??? Dat zijn normaal de voorwaarden :-) Ik wil in elk geval graag meedoen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste wensen ook van ons.Je popje is heel mooi!!!
    Ik doe ook graag mee hoor.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n leuk poppetje ! Daar zou ik iemand heel blij mee kunnen maken, dus doe ik graag mee. Wat een fijne blog heb je, ik ben er per toeval op beland, maar ben dadelijk volger geworden, want je blogjes lezen prettig en zijn vol creatieve ideetjes.
    'n vrolijk groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie pop en ik wil ook wel mee doen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waanzinnig leuk, doe ook graag mee
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen