Zoeken in deze blog

donderdag 11 juli 2013

pakje uit Nederland

nu was ik op zoek naar een patroon van een gehaakte schildpad, ik heb zelf een patroontje, maar ik weet niet meer waar ik het gestoken heb, dus via google heb ik een schatje gevonden en ondertussen gekregen, ja ik laat me af en toe verleiden om iets te kopen van een blogster of van een toffe oma die onderandere diertjes haakt . wie niet kan wachten op de foto's kan kijken op deze site "metdehand.nl" en omamar van Zaandam is de handwerkster
bedankt voor het mooie handwerk Marja, het is een echt schatje en je gaf mij een goed ideetje met het zakje met de wikkels van de draad en een restje draad erbij
Misschien tot een volgende keer
Morgen volgen de foto's

2 opmerkingen:

  1. Das weer spannend afwachten tot de foto's er zijn
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het weer klaargespeeld! Het web is voor alles goed, je zoekt of je vraagt een medeblogster iets en hop, je hebt het al! Wat is het heerlijk in blogland en wat zijn het allemaal toffe mensen daar :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen